Je suis arrivée! - Reisverslag uit Montévrain, Frankrijk van Danielle Fictorie - WaarBenJij.nu Je suis arrivée! - Reisverslag uit Montévrain, Frankrijk van Danielle Fictorie - WaarBenJij.nu

Je suis arrivée!

Door: danielleindisney

Blijf op de hoogte en volg Danielle

02 Juli 2010 | Frankrijk, Montévrain

Woehoe! Ik ben er! Vanmorgen vroeg vertrokken, op het station snel nog even pasfoto's gemaakt want ik ontdekte gisteravond dat ik die niet meer had. Woeps. Op naar Rotterdam, om daar de trein naar Brussel te nemen en dan in te stappen in de Thalys. Hetzelfde als een normale trein, alleen dan met vloerbedekking op de vloer, luxe stoelen en het gaat nét een stukje sneller. Hartstikke fris en fruitig stapte ik in Parijs de warmte in... pff, het is hier duidelijk nog wat warmer dan in Nederland.
Iets na drie uur arriveerde ik bij Disney en kon het grote wachten beginnen. Om kwart over vier kreeg ik in een groepje van ongeveer 20 personen de uitleg: over onze 'housing', over het transport, wat formuliertjes invullen en dat was het eigenlijk wel maar dat duurde erg lang. Je snapt het al: ik heb van de wedstrijd helemaal niets gezien. We stonden net in de hal van ons appartementencomplex toen ik hoorde dat Nederland gewonnen heeft, woehoe! Daar moesten we ook nog weer een tijd wachten, tsja...

Niet zo heel erg, want dat appartementencomplex is niet zomaar iets. Disney heeft deze zomer bijzonder veel werknemers en dus zitten de normale complexen vol. Gevolg: met ongeveer 400 mensen zitten we in een viersterrenhotel. :D Je weet wel: bad, douche, vaatwasser, tv met 40 zenders... Dit had ik echt niet verwacht! Ik heb twee roomies, een meisje uit Engeland (die op dit moment in België woont maar geen Nederlands spreekt) en een Spaanse. Het is echt heel luxe dus we zijn er blij mee! Oja, en we hebben hier dus ook internet.

Zo en nu gaan we op zoek naar de supermarkt want we zijn uitgehongerd. À la prochaine!

  • 02 Juli 2010 - 18:15

    Zusje:

    Heb je m'n smsjes niet gehad?

    Fijn dat je er bent!

    Geniet er van enne, je houdt ons op de hoogte he?!

  • 02 Juli 2010 - 22:14

    Vonnie:

    Wauw Daan, wat een bofkont ben je! welk hotel zit je?
    Ik heb idd wel vaker gehoord dat ze dat voor de zomer doen, relaxed hoor. De residenties zijn niet echt veel soeps, dus prijs jezelf maar echt gelukkig!

  • 03 Juli 2010 - 01:49

    Laura:

    Whaah! Jouw avontuur is nu dus ook begonnen! Wat relaxed dat je zo'n luxe onderkomen hebt, dat is niet verkeerd. Zit je gunstig met bus stops enzo? Ook prettig dat je -zoals het er nu naar uit ziet- leuke roomies hebt! Hier komen na een kleine 2 weken zo langzamerhand de irritaties, met name tegenover de Fransen, haha. Ben benieuwd of je nog veel Nederlanders tegen het lijf loopt op je werk! Ik ben sowieso benieuwd waar je komt te werken, dus hou ons op de hooogte!
    Have fun!! :D

    Xx Laura

  • 03 Juli 2010 - 11:58

    Henk & Riek:

    Lieve Danielle,

    Vanuit een zonnig Bali wensen we jou een hele goede tijd in Parijs.
    Nog even en dan zijn we weer in Nederland.

    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Montévrain

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 September 2010

Terugblik

29 Augustus 2010

Het zit erop!

19 Augustus 2010

Het aftellen is begonnen

13 Augustus 2010

Time flies!

08 Augustus 2010

Werken en de toerist uithangen
Danielle

Actief sinds 30 Juni 2010
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 77689

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 05 September 2018

Albanië 2018

17 Juli 2016 - 24 Augustus 2016

Holland Heineken House 2016

11 December 2014 - 09 Januari 2015

Zuid-Amerika 2014

25 Februari 2013 - 09 Mei 2013

Zuid-Amerika

25 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Zomer 2012 Oost-Europa

17 December 2010 - 02 Januari 2011

Disney Noël 2010

02 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: